Dlaczego Social Media?

W dzisiejszym świecie, w którym tradycyjna forma reklamy dociera tylko do bardzo wąskiej grupy docelowej, warto zainwestować w widoczność i rozpoznawalność w Internecie. Nowoczesne formy komunikacji poprzez Social Media pozwalają dotrzeć do ponad 70% użytkowników Internetu. Najpopularniejsze i najczęściej używane do zwiększenia rozpoznawalności firmy lub marki to serwisy Facebook, Youtube, Instagram, Twitter oraz Beegoz. Dzięki możliwościom, które oferują, komunikacja z potencjalnymi odbiorcami może odbywać się w czasie rzeczywistym. Odpowiednio zaplanowane i prowadzone działania wspierane przez specjalistów mogą w krótkim czasie przynieść znaczące korzyści ze względu na zasięg i oglądalność.

Facebook

Portal Facebook ma 14 mln użytkowników miesięcznie,  8,6 mln z nich korzysta z serwisu codziennie via mobile.  Aktywność miesięczna wszystkich użytkowników (tendencja rosnąca) to aktualnie ponad 677 mln – ilość aktywnych użytkowników, średnio 22 mln dziennie. Kompleksowa obsługa fanpage na portalu Facebook z wykorzystaniem wszystkich dostępnych narzędzi spowoduje wzrost rozpoznawalności oraz realne korzyści ekonomiczne i społeczne.

Beegoz.com

Jest rozwojowym crowfundingowym portalem streamingowym, który umożliwia prowadzenie transmisji na żywo z telefonu, smartfona, tabletu czy komputera. Nadajesz i zarabiasz na tym co pokazujesz lub oglądasz i nagradzasz tych co nadają. Dostajesz do dyspozycji Talenty, które łatwo wymienisz na walutę swojego kraju i wypłacisz na poczcie lub otrzymasz przelew. Nauczaj, pokazuj, rozmawiaj, opowiadaj, dziel się sobą i swoimi zdolnościami.

Musical.ly

To platforma Social Media, która umożliwia tworzenie i udostępnianie krótkich filmików z wybranym przez siebie podkładem muzycznym. Platforma cieszy się coraz większą popularnością w Polsce, korzysta z niej prawie 100 mln użytkowników a liczba ta rośnie z dnia na dzień. Według danych z końca 2016 roku Musical.ly plasuje się na czwartym miejscu w rankingu – top 10 aplikacji oferujących treści wideo.

YouTube

Jest największą na świecie platformą wideo. Z tego popularnego serwisu korzysta już ponad miliard użytkowników, którzy każdego dnia oglądają miliard godzin filmów co generuje miliardy wyświetleń. W Polsce serwis ten odwiedza ponad 16 mln użytkowników miesięcznie. Prawie 5 mld video użytkownicy oglądają na YouTube każdego dnia. 1,3 mld to całkowita liczba osób odwiedzających YouTube – to prawie jedna trzecia wszystkich osób korzystających z internetu. YouTube dociera każdego dnia do ponad 30 mln użytkowników każdego dnia, każdego miesiąca użytkownicy oglądają na YouTube 3,25 mld godzin video, ponad 10 tys. filmów video na YouTube generuje ponad 1 mld odsłon (źródło: Viralseed.pl).

Instagram

Nasza Agencja zajmuje się szeroko pojętym social media marketingiem, prowadzimy również działania w serwisach takich jak Instagram. Jest to fotograficzny serwis społecznościowy połączony ze specjalną aplikacją, która umożliwia użytkownikom edycję zdjęć i filmów oraz udostępnianie ich w różnych serwisach społecznościowych. Obecnie z aplikacji korzysta już ponad 600 mln użytkowników, czyli co piąty internauta na świecie. Instagram zaledwie w ciągu sześciu miesięcy drugiego półrocza 2016 roku pozyskał 100 mln nowych użytkowników. W Polsce liczba użytkowników Instagrama stale rośnie i jest ich już ponad 25 mln.

Google +

Serwis społecznościowy Google + stwarza wiele możliwości wykorzystania go w celach biznesowych. Budowanie świadomości marki i produktów, komunikacja wewnętrzna, kierowane do strony internetowej firmy, budowanie społeczności, uzyskiwanie referencji, obsługa i wsparcie klientów, nawiązanie relacji „niesprzedażowych” z potencjalnymi klientami czy też zapoznanie się z opiniami dotyczącymi danej firmy i branży.

Snapchat

W ramach mediów społecznościowych z ogromną dynamiką rozwija się Snapchat. I choć jego zasięgi w Polsce nie są jeszcze imponujące (niecałe 2 mln użytkowników), to dynamika wzrostu oraz wpływ na inne media już tak. Jednak są tego plusy, ponieważ brak dużej konkurencji daje duże pole manewru dla marek.  Snapchat jest platformą innowacji w 100% mobilną. Kanał z funkcją storytellingu oraz podręczna i interaktywna telewizja XXI wieku. Wizualne i bardzo kreatywne narzędzie pozwalające na swobodę w dzieleniu się codziennością.