Dlaczego warto być widocznym w Internecie?

Ze względu na zasięg i możliwość dotarcia do milionów użytkowników w tym do Twoich aktualnych oraz potencjalnych Klientów. Według badań przeprowadzonych przez Gemius PBI liczba internautów w Polsce w maju 2017 roku wyniosła ogółem 26.5 mln, z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 23,6 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 20,8 mln. W epoce wszechobecnego dostępu do sieci internetowej absolutnym „must have” jest posiadanie fanpage marki, firmy lub produktu na portalu społecznościowym Facebook. Jak to mówi większość użytkowników mediów społecznościowych i internetu (70% z nich to osoby w wieku 18-37 lat), jeśli nie ma Cię w sieci , nie istniejesz.

Cele działania w mediach społecznościowych.

Odpowiednia komunikacja z Klientami to podstawa udanego biznesu. Kompleksowo zaplanowana strategia działań w social media pozwoli zbudować zaufanie i lojalność społeczności Klientów w stosunku do marki, firmy, produktu bądź osoby. Skutecznie prowadzone działania w mediach społecznościowych, skrojone na miarę Twoich potrzeb dynamicznie popchną Twój biznes do przodu. Dzięki nim wzrośnie rozpoznawalność Twojej marki, firmy bądź produktu co przyniesie realne korzyści ekonomiczne i społeczne.

Gdzie warto być widocznym?

Facebook

Umiejętne prowadzenie fanpage w kanale Facebook można przełożyć na realne korzyści, aby to osiągnąć prowadzenie komunikacji powinno być spójne i zaplanowane. Facebook oferuje bardzo duże możliwości i wiele ciekawych narzędzi ułatwiających komunikację i budowę wizerunku (Personal Branding), bądź marki. Fanpage jeszcze bardziej i jeszcze lepiej spełnia funkcje strony www, skrojony na miarę potrzeb, regularnie i ciekawie prowadzony jest w stanie przynieść sukces. Facebook to również możliwość precyzyjnego dotarcia do potencjalnych Klientów za pomocą reklamy FacebookAds.

Beegoz.com

Pomagamy przy utworzeniu i zarządzaniu własnym kanałem streamingowym umożliwiającym prowadzenie videorelacji na żywo oraz lokowanie produktów podczas ich trwania. Tego typu działania budują zaufanie, lojalność, rozpoznawalność a także poprawiają komunikację z Waszymi aktualnymi oraz potencjalnymi Klientami. Beegoz pozwoli Wam być widocznym w każdym miejscu na świecie a także zwiększyć zasięg dotarcia do odpowiednich grup docelowych.

YouTube

Planujemy, organizujemy i wspieramy działania na kanałach marek lub twórców, tworzymy własne kanały marek. Pomagamy wypłynąć na szerokie wody i dotrzeć do pożądanych miejsc w sieci, współpracujemy z najlepszymi. Prawie 5 mld treści video użytkownicy oglądają na YouTube każdego dnia, 1,3 mld to całkowita liczba osób odwiedzających YouTube – to prawie jedna trzecia wszystkich osób korzystających z internetu. YouTube dociera każdego dnia do ponad 30 mln użytkowników każdego dnia. Każdego miesiąca użytkownicy oglądają na YouTube 3,25 mld godzin video, ponad 10 tys. filmów video na YouTube generuje ponad 1 mld odsłon (źródło: Viralseed ).

Instagram

Nasza Agencja zajmuje się szeroko pojętym social media marketingiem, prowadzimy również działania w serwisach takich jak Instagram. Jest to fotograficzny serwis społecznościowy połączony ze specjalną aplikacją, która umożliwia użytkownikom edycję zdjęć i filmów oraz udostępnianie ich w różnych serwisach społecznościowych. Obecnie z aplikacji korzysta już ponad 600 mln użytkowników, czyli co piąty internauta na świecie. Instagram zaledwie w ciągu sześciu miesięcy drugiego półrocza 2016 roku pozyskał 100 mln nowych użytkowników. W Polsce liczba użytkowników Instagrama stale rośnie i jest ich już ponad 25 mln.

Google +

Dlaczego warto być i działać na tym portalu? Ponieważ ułatwi nam to automatyczne pozycjonowanie w wyszukiwarce Google. Serwis społecznościowy Google + stwarza również wiele możliwości wykorzystania go w celach biznesowych. Budowanie świadomości marki i produktów, komunikacja wewnętrzna, kierowane do strony internetowej firmy, budowanie społeczności, uzyskiwanie referencji, obsługa i wsparcie klientów, nawiązanie relacji „niesprzedażowych” z potencjalnymi klientami czy też zapoznanie się z opiniami dotyczącymi danej firmy i branży.

Musical.ly

To platforma social media, która umożliwia tworzenie i udostępnianie krótkich filmików z wybranym przez siebie podkładem muzycznym. Platforma cieszy się coraz większą popularnością w Polsce, korzysta z niej prawie 100 mln użytkowników a liczba ta rośnie z dnia na dzień. Według danych z końca 2016 roku Musical.ly plasuje się na czwartym miejscu w rankingu – top 10 aplikacji oferujących treści wideo.

Twitter

To jeden z najszybciej rozwijających się serwisów społecznościowych, najlepsze źródło informacji z kraju i ze świata oraz miejsce gdzie możesz skontaktować się z influencerami. Portal jest trzecim najpopularniejszym serwisem społecznościowym w Polsce pod względem ilości użytkowników. Obecnie ich liczba wynosi około 4 mln. Jest to doskonałe źródło do wyszukania najciekawszych tematów, czy też w przypadku firm – potencjalnych klientów na ich produkty lub usługi. Dzięki Twitterowi możesz posiąść wiedzę, co jest teraz na topie i wykorzystać ją do celów marketingowych.

Prowadzimy również działania na wielu innych kanałach Social Media (Snapchat, Pinterest, LinkedIn i innych) oraz w tradycyjnych środkach masowego przekazu (prasa, radio, telewizja) w zależności od potrzeb naszych Klientów.

Nasze działania w dużej mierze opieramy na Influencer Marketingu, ponieważ jak pokazują badania ponad 90% konsumentów bardziej niż tradycyjnej reklamie i popularnym celebrytom ufa influencerom i mikroinfluencerom.

Zapraszamy do współpracy.